Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 25, 2014 21:12:47 GMT
Oke veel woorden hoef ik hier niet aan vuil te maken.
Je meld je hier aan als setje. De ene speelt de loverboy de ander het slachtoffer. Je start alleen bij het begin, bij de ontmoeting. En het speelt zich af in amsterdam. Je mag zelf bepalen of je loverboy dit alleen doet om geld te verdienen of uiteindelijk ook verliefd word op het meisje
Invullen ( er staat geen karakter dit klopt, zo kan je toch iets afwijken van wat je in je hoofd had als het lijkt dat het toch anders uitpakt )
Naam Leeftijd Geslacht Loverboy/slachtoffer(: Wie is dus je loverboy of je slachtoffer) Plaatje: Speelt:
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 26, 2014 10:21:13 GMT
Naam; Edward Kenway Leeftijd; 24 Geslacht; mannelijk Loverboy/slachtoffer : Edward/Allison Plaatje: Extra; Komt van oorsprong uit Swansea Wales, en zijn accent is dus nog heel goed te horen Speelt: Chanral Naam: Elisa Mikaelson Leeftijd; 19 Geslacht; Vrouw Loverboy/slachtoffer : Keanu/Elisa Plaatje: Extra; Ja de achternaam raad het misschien al, haar broers zijn Niklaus( half broer dan) en Elijah.. Speelt: Chantal
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 26, 2014 13:03:57 GMT
Bedoeling is bij loverboy of slachtoffer licht er aan wat joun personage is te zetten hoe je loverboy of slachtoffer heet. Dus bij het slachtoffer zet je de naam van de loverboy en bij de loverboy de naam van hetbsachtofder
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 26, 2014 13:10:06 GMT
ik verander de boel wel als ik alle namen heb xD je doet het er maar ff mee xd
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 26, 2014 15:31:22 GMT
Naam: Allison Hofman Leeftijd: 17 jaar Geslacht: meisje Loverboy/slachtoffer: Edward Kenway Plaatje: Speelt: Cindy Naam: Pierce Davidson Leeftijd: 22 Jaar Geslacht: Man Loverboy/slachtoffer: Letty Plaatje: Extra: Alleen iets jongen dan op de foto xd Speelt: Cindy
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 26, 2014 17:04:09 GMT
Naam: Keanu Revees Leeftijd: 25 Geslacht: Jongen Loverboy/slachtoffer: Elisa Mikaelson Plaatje: missnombril.m.i.pic.centerblog.net/o/0d1f6929.jpgSpeelt: Leonie Naam: Leticia Ortiz Leeftijd: 18 Geslacht: meisje Loverboy/slachtoffer(:Pierce Davidson Plaatje:http://www.ebaymotorsblog.com/wp-content/uploads/2013/05/fastandfurious6_14-600x400.jpg Speelt: Leonie
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 26, 2014 17:28:48 GMT
Elisa Mikaelson
Ze zuchtte even terwijl ze een Cafeetje in liep en aan de bar ging zitten. Ze was even ontsnapt aan haar broers, en zus, meer omdat ze echt soms gek werd van het grote gezin, en zeker haar half broer Niklaus, die veel te beschermd over haar was. Het maakte haar wel voorzichtiger tegen mannen, en afweziger vaak. Ze slikte even voor een moment en keek naar haar omgeving Haar ene broer, Elijah zat ook in het cafe, maar die was meer beschermend op een andere manier. Als niklaus hier zou zijn, zou niet eens een jongen met haar kunnen praten. Want dan kreeg diegene direct haar vreselijk jaloerse broer over zich heen. ze zuchtte even, en bestelde een colaatje, ze dronk eigenlijk nooit alcohol.
Edward Kenway
Edward was eigenlijk net terug van zijn dienst in de marine, en moest nu van zijn vader weer op andere zaken gaan richten, die voor hun bordeel belangrijk waren, want zijn vader zou altijd, die bitches leveren meet geld dan andere banen altijd zullen doen. Maar Edward was niet altijd de ideale Loverboy geweest, hij deed het op zijn eigen, misschien rare manier, maar hij deed het ook rustiger aan met de meiden. Hij was nogal heethoofdig, en dat was iets wat zijn vader ook meer dan goed wist, dus liet hij Edward ook doen, ook al was hij echt absoluut geen rokkenjager, en hielp hij eerder het meisje in nood, en pakte hij dus de zwakkere types. Meiden die hartstikke mooi waren, en meiden die elke man kon krijgen, dat werkte niet helemaal na zijn idee.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 26, 2014 17:45:48 GMT
Keanu Reeves Sinds zijn 18de werkte hij zelf als loverboy, hiervoor ging hij van af zijn 16de mee met de loverboys. OOk was hij vaak de gene waar de kamer van werd geleend. Hij is op zijn 16de door zijn ouders een soort van uit huis gezet, die wilde hemzo snel mogelijk volwassen hebben en zo kreeg hij dus een eigen appartement van zijn ouders. Rustig liep hij door de stad toen hij in de verte een vriend van hem een cafe in zag gaan. rustig liep hij er achteraan het cafe in en plofte op de kruk neer naast de jongen en stotte hem ff aan "Dacht dat je in Frankrijk zat man "Sprak die tegen de jongen die een wat vreemd antwoord terug gaf " ik zei toch dat ze niet de goede was "S prak hij en kreeg een kwame blik van de jongen en stak zijn handen in de lucht "how maar hoor, niet zo aangebrand jij " sprak die laggend en bestelde ook een cola, hij dronk wel maar dan vaak thuis rond de avond onder een film of zo. Rustig keek hij het cafe wat rond en even bleef zijn blik hangen op een meisje met bruin haar en even keek hij haar rustig aan.
Leticia Ortiz Vandaag eens een dagje niet met haar vader aan de auto's werken. Dat was nieuw voor haar. Haar vader had een ongelukje gehad tijdens het werken de dag er voor en kon zo een tijdje niet knutselen aan de auto's. Rustig reed ze op haar fiets de stad in. Ze moest nog een nieuwe broek hebben, dus dat kon ze nu mooi halen. Ze zette haar fiets in een rek neer en liep rustig de winkelstraat in waar ze even om zich heen keek naar een winkel die haar wel leuk leek. Na een tijdje liep ze rustig een broekenwinkel in waar ze langs de rekken liep op zoek naar een leuke broek
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 26, 2014 17:54:12 GMT
Naam: mary Read/ James kidd Leeftijd; 22 Geslacht; vrouwelijk Loverboy/slachtoffer : James/ Nog naamloos van Marloes xD Plaatje: Extra; Het is werkelijk het best bewaarde geheim ooit. De vader van Mary wou een jongen voor hun bussiness hebben, maar nadat hij en zijn vrouwgoed 5 keer hadden geprobeerd waren het of miskramen, of het was een meid, en dus zaten ze met drie meiden opgescheept. James was de jongste en dus de dupe. Vanaf haar eerste maand begonnen ze haar om te kleden als jongen, en werd ze opgeleid als Loverboy. Ze moest dus meiden verleiden, en mee zoenen enz. Niet dat het echt een probleem voor haar was, ze was altijd al een beetje lesbi, en dat groeide alleen maar steeds meer. Speelt: Chantal
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 26, 2014 18:23:28 GMT
Naam: Isabelle (Belle) de Ravin Leeftijd: 21 Geslacht: Female Loverboy/slachtoffer: James Kidd/ Isabelle (Belle) de Ravin Plaatje: Speelt: Marloes Extra: Belle had het allemaal, ze had leuke vrienden, ze haalde goede cijfers op school en ze had een lief vriendje me wie ze al samen was sinds ze 13 was. Echter raake ze op 16 jarige leefijd zwanger en heeft haar vriend haar achter gelaten met hun zoontje Killian. Zo kwam ze er alleen voor te staan want haar ouders gaven haar ook geen hulp wan die vonden simpelweg da het haar eigen fout was. Ze probeerde Killian zo goed mogelijk op te voeden maar ze vind het best zwaar en ze hoopt iemand tegen te komen die haar erin zou kunnen steunen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 26, 2014 18:56:49 GMT
Elisa Mikaelson
Ze zuchtte even en streek even door haar haren heen, en keek even naar haar broer die aan een ander tafeltje zat. Ze streek even over haar gezicht heen, en sloot daarna haar ogen even, om even een beetje bij te komen. Ze was momenteel heel moe, end at was van haar af te lezen. Haar broer stond ook op, en maakte even een praatje met haar, waarna ze even knikte.'' maak je geen zorgen Elijah, ik ben niet van plan hier lang te blijven.'' sprak ze en hij knikte waarna hij vertrok, al deed hij het dudielijk een beetje met tegenzin. Ze zuchtte even en nam een slok van haar cola, en had doordat ze gewoon moe was helemaal geen besef dat er iemand naar haar zat te kijken.
James Kidd
Ze zat momenteel in haar appartementje, meer over het internet te speuren, om zielige vrouwtjes over het internet te vinden in eerste instantie, en uiteindelijk in het bordeel van haar vader te dumpen. Het was haar al enkele keren succesvol gelukt, zij deed het dus ook niet op de jongere meiden, want die moest ze het bed in krijgen enzo, en dat was natuurlijk niet iets wat zij kon, want dan zouden ze ontdekken dat ze geen man was, maar een vrouw, tja dat kon ook weer niet. Nee maar zij zou haar slachtoffer de schulden inwerken, zo diep, dat ze er eigenlijk niet meer uit komen, en zij nog een oplossing weet, manipulerend de prostitutie in, want die vrouwen hadden vaak werkelijk alles over voor hun lieve kindjes.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 26, 2014 19:05:07 GMT
Keanu Reeves Hij zag hoe een jongen naar haar toeliep en even een pratje met haar maakte. Hij probeerde op te vangen waar het gesprek over ging, maar door de andere geluiden was dit lastig op te vangen. Toen de jongen weg was pakte hij zijn cola en liep naar haar tafeltje waar hij rustig tegen over haar ging zitten en even naar haar keek " Is het verstandig als jij straks alleen naar huis gaat denk je ?" Sprak die rustig " je ziet er erg moe uit " sprak die rustig tegen haar en nam een slok van zijn cola terwijl hij naar haar bleef kijken " Ik ben Keanu " Sprak die glimlagend tegen haar terwijl hij haar rustig aan bleef kijken
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 26, 2014 19:24:12 GMT
Elisa Mikaelson
Ze zuchtte even en merkte hoe een jongen bij haar kwam zitten die haar direct vroeg of het slim was dat ze alleen naar huis ging en ze knikte even.'' het zal prima gaan, en anders bel ik mijn broer of zus wel.'' sprak ze en keek naar hem.'' en inderdaad, ik ben best wel moe, maar het komt echt wel goed, maak je maar geen zorgen, ik drink mijn cola op, en ik ga naar huis.'' sprak ze rustig en deed haar haar weer even omhoog in een staart, en hoorde dat hij zijn naam zei en ze knikte even." Aangemaan Keanu, die van mij houd ik nog even geheim, als je het niet erg vind.'' sprak ze, duidelijk dat ze nu al voorzichtig was, en ze niet de gemakkelijkste was, maar dat kwam door haar familie.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 26, 2014 22:06:52 GMT
Isabelle de Ravin
Belle woonde samen met haar zoontje Killian in een 1 persoons flat die ze goedkoop had weten te krijgen, maar hierdoor moesten ze het wel met weinig doen en ze moest haar zoontje altijd mee naar haar werk nemen waar ze pas geleden van ontslagen was. Ze was nu druk bezig met ander werk zoeken en probeerde geld bij elkaar te krijgen met bij baantjes en tijdelijke baantjes vooral. Killian was nog maar net begonnen met school en dat was uiteraard niet goedkoop. 'Mama komt je om drie uur weer ophalen ok lieverd, tussen de middag ga je je broodjes en sap drinken op school met andere kindjes ok' zei ze hem en hem knuffelde en hem nakeek hoe hij naar binnen liep en zo gauw hij binnen is gaat ze er vandoor terwijl ze in ramen van winkels kijkt of ze nog ergens mensen nodig hadden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 26, 2014 22:27:36 GMT
James Kidd
ze liep rustig door, terwijl ze wat rond keek, en naar een meid keek die duidelijk in de winkels aan het rond kijken was naar werk, zij herkende die blik heel erg goed, en rustig deed ze alsof ze gewoon doodleuk met haar neus in de wolken zat, en botste zo tegen haar op.'' Oh, Sorry!''sprak ze direct, met een zwaar engels acent, dat je direct kon hoe dat haar nederlands nog niet al te best was, en ze duidelijk uit engeland kwam. Dit was ook een moeilijkheidsgraad voor haar ergens, zo moest ze automatish haar stem zelf iets zwaarder maken, want haar vrouwen stem klonk heel anders in het nederlands dan in het engels, haar eigen moedertaal.'' Heb k je pijn gedaan ergens?'' vroeg ze rustig en bekeek haar een beetje ,terwijl ze eigenlijk wat dingen automatisch in haar ogen op nam.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 27, 2014 6:33:57 GMT
Pierce Davidson
Hij was maar weer een op 'jacht'. Hij moest een nieuwe meid hebben in ieder geval, een nieuw goudmijntje, natuurlijk ook nog voor eigen plezier, hij moest er ook iets anders aan hebben dan enkel geld. Hij was nu toch al sinds zijn 18de loverboy en dat woog ook door over zijn kunnen in het meiden verleiden. Hij liep nu ook gewoon langs de winkelstraat, puur omdat hier veel mooie meiden rondliepen en hier pikte hij zijn meiden altijd wel vandaan. Hij botste tegen een blond meisje aan, expres al liet hij het per ongeluk lijken. "Oh sorry." Sprak Pierce en raapte haar spullen op en gaf die weer aan haar. "Maakt niet uit." Bracht het meisje uit en Pierce keek in haar ogen, nee ze was te zwak. Ze hoefde geen meid die jankte als ze het moest doen. Ze liep nu dus ook gewoon verder en deed het af e, toe weer bij andere meiden, maar deze dag waren er blijkbaar alleen maar zwakke meiden, daar was toch ook geen lol aan, en zijn klanten ook niet. Nou ja, sommige wel, maar dan moesten ze natuurlijk ook wel mooi zijn. Hij keek weer even rond en zag een meisje met donker haar nu een broekenwinkel in lopen. "Hmm." Klonk er van zijn lippen. Hij liep er rustig heen, maar ging de winkel zelf niet in. Of misschien toch? Hij liep rustig de winkel in uiteindelijk, ze hadden toch ook mannen broeken dus dat was ook handig. Hij keek ongemerkt naar het meisje en moest even bedenken hoe hij haar aandacht kon wekken. Aangezien hij niet dacht dat zijn trucje bij haar zou werken. Dan moest hij de smoes maar gebruiken dat hij een broek nodig had voor zijn zus als hij bij de vrouwenbroeken ging staan. Hij liep er rustig heen toen hij een eigen broek had genomen. "Kom je hier vaker?" Vroeg hij nu ook gewoon heel kalm op een klein afstandje van haar tussen de broeken te kijken. "Want ik heb je hier nog nooit gezien, ondanks dat ik hier elke week wel ben." Sprak hij er nu ook gewoon rustig bij en keek even naar haar, misschien niet de beste manier haar aandacht te trekken, maar hij moest toch iets doen?
Allison Hofman
Ze was net van school af, ze had maar 2 uur les moeten volgen, als dat niet handig was. Ze liep nu gewoon richting huis nu ze net de schoolpoort uit was. Haar vriendinnen waren toch al naar huis gegaan dus hoefde ze daar niet op te wachten, en eerlijk gezegd vond ze het ook veel leuker om alleen naar huis te gaan, dan kon ze over alles even nadenken. Ze keek een beetje om zich heen en naar de lucht om te zien of het weer wel goed bleef. Dat leek momenteel van wel, dus ze hoefde zich niet te haasten om thuis te raken, al een geluk ze had al turnen gehad op school en zou morgen al zo stijf zijn, dan wilde ze nu niet meer extra lopen hoor.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 27, 2014 9:08:12 GMT
Keanu Reeves Hij hoorde haar rustig spreken, dat ze wel moe was maar dat het wel zou lukken. En als ze het toch niet zou redden dat ze haar broer of zus wel bellen. Hij nam rustig nog een slok van zijn drinken. Hij luisterde rustig naar haar toen ze sprak dat hij haar naam nog even liever niet sprak " Mmmmm dan zal ik je wel mistery girl noemen "s prak die rustig waarna hij de laatste slok uit zijn glas leeg dronk. Hij keek even naar de bar waar hij de vriend van hem zag betalen en op zag staan en even zwaaide hij kort naar hem en keek toen weer naar het meisje voor zich. Even streek hij kort door zijn haar heen en legde zijn handen even over elkaar op de tafel waarna hij kort met zijn vingers op de tafel trommelde.
Leticia Ortiz Rustig pakte ze 2 broeken uit het rek en keek even naar de maten die er in stonden. 1 van de broeken hing ze terug toen bleek dat dat niet de goede maat was. Ze keek naast zich toen een jongen tegen haar begon te spreken. Ze hoorde hem vragen of ze hier vaker kwam, want hij kwam hier elke week maar had haar nog nooit gezien " ik kom hier weinig, maar ik kom zowizo weinig in de stad " Sprak ze rustig en wende zich weer naar het rek met broeken om de zelfde broek maar dan wel in haar maat te vinden
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 27, 2014 9:58:41 GMT
Edward Kenway
Hij liep rustig langs de scholen in de stad, de jongere meiden waren altijd beter, al zou hij een Pedofiel zijn als hij iemand onder de 18 zocht, dus hij zou ook echt wel een beetje op de leeftijd gaan letten. Maar ja, 17 of 16 deed hij ook nog niet heel moeilijk over, maar echt jonger zou zijn slachtoffer ook niet moeten zijn. Hij zuchtte even voor een moment, en zag nu een meisje uit de schoolpoort lopen en keek even naar haar voor een moment. mmm.. Ze was duidelijk jong, en het was het type toch wel waar iedere jongen op zou vallen, toch deed het hem twijfelen. Hij zou eens uitzoeken wat ze deed op deze school, en ervoor zorgen dat hij bij haar in de klas kwam. Dat was stap 1, hij kon nog altijd net door voor een 18 jarige, tenzij ze al op MBO zat natuurlijk, dan werd het een stuk makkelijker.
Elisa Mikaelson
Hij hoorde zij opmerking over dat hij haar wel Mystery girl zou noemen, en ze stond direct op, en dronk haar cola leeg.'' Sorry, maar als je me wil versieren, moet je vroeger van bed komen.'' Ik ben niet Mystery goirl voor jou, ik ben niets voor jou. Ik ken je niet eens, je komt zo bezorgd aan mijn tafel zitten, en vertelt direct je naam. Wat ben jij voor sukkel?'' sprak ze, duidelijk direct op haar plek gezet, ze was een aardige heethoofd, en soms wat onrespectvol. Ja ze leek heel erg op haar halfbroer, Niklaus, al was zij wel iets minder erg overigens, ze zou niet snel liefde kiezen, en stond ook aardig sterk in haar schoenen. Ze gooide een 5 euro biljet voor hem neer en snoof even.'' Hier, veel plezier ermee, want je wilt vast geld.Goedenavond.'' Sprak ze nu ook streek haar bruine haren naar achteren, en liep naar de bar, betaalde haar drankje en liep naar buiten de straat op, waar de vermoeidheid toch weer een beetje toe begon te slaan, en ze zich daarom ook rustig naar huis begon te schuifelen, maar waar haar Broer, Elijah al stond te wachten om haar op te vangen. Samen met hem liep ze dan ook richting haar huis.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 27, 2014 16:20:28 GMT
Pierce Davidson
Hij wachtte rustig op een reactie en moest kort glimlachen. "Je zag me er al niet uit als een stadsmeisje. Van die geblondeerde, korte rokjes en shortjes dragende stoephoeren." Sprak hij nu ook eerlijk en lette niet echt op zijn taal eigenlijk, waarom zou zij zich aangesproken voelen? Zij leek nou niet bepaald iemand die dat echt ok zou dragen zeg maar, en dan was hij eerlijk voor zichzelf. Zo'n meiden vielen ook gewoon niet op als hij die tegen kwam, dan voelden ze zich altijd te goed maar als het puntje bij paaltje kwam dan haakten ze af. Nee, daar gng hij niet meer op jagen. Er mochten wel eens wat meiden met pit zijn en niet allemaal van die slaafjes die alles deden. Nee, iemand die ook de leiding eens kon nemen over de man. Hij keek rustig weer naar haar en wachtte nog een beetje op reactie. "Je lijkt me eerder iemand die niet bang is haar handen vuil te maken." Voegde hij er nu ook aan toe.
Allison Hofman
Ze stapte rustig verder en liet onderweg haar lessenrooster vallen, maar had dit dan ook totaal niet door. En ze kende haar lessenrooster toch vanbuiten dus een hard gemis zou het niet zijn voor haar. Ze moest nog een 2tal kilometers lopen voor ze eigenlijk thuis kwam, maar fietsen deed ze niet bepaald graag voor die afstand, het was te kort om met de fiets te gaan vond zij. En veel gebeurde er nooit op deze straat, dus ze was ook niet bang.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 27, 2014 16:29:07 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar haar an zag dat ze wat liet vallen, een papiertje, en liep er op af. Hij keek ernaar, en keek eerst wat erop stond, en zag de klas staan. Mooi, daar zou hij zich dan in laten plaatsen, dat was zo gebeurt, maar nu, moest hij dit terug brengen.'' heey!'' sprak hij haar even achterna, en rende even een stukje.'' je liet dit vallen.'' sprak hij rustig en keek haar aan, terwijl hij het papier uitstak. Hij had het nummer onthouden, dus morgen zou hij bij haar in de klas zitten. Maar daar zei hij nu nog niets van.'' Niet zo slim van je, anders was je misschien te laat op shool geweest morgen.'' Sprak hij aangezien hij wel had gezien dat het in ieder geval een lessenrooster was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 27, 2014 16:50:15 GMT
Allison Hofman
Ze liep onwetend verder en keek pas om toen ze iemand hoorde en dan geren hoorde achter zich. Ze draaide zich wat om naar de jongen die nu naar haar toe kwam lopen en glimlachte even dankbaar. "Bedankt, ik had het niet eens door." Zei ze rustig en nam het papier weer rustig aan en stak die even in haar tas terug. "Nou, ik ken het lessenrooster toch al uit mijn hoofd, dus het was niet zo'n erg gemis. Is natuurlijk beter dat ik het bij de hand heb moest ik het toch eens vergeten." Zei ze met een glimlachje tegen hem. Mooi, dus wat moest ze nu doen? Ze vond het onbeschoft hem hier gewoon zo te laten staan, maar ze wilde wel echt graag naar huis toe. "Euhm.." Bracht ze nu ook zachtjes uit. "Nou ja, dan ga ik maar weer eens verder. Ik moet nog studeren voor een test morgen." Bracht ze dan ook gewoon uit, aangezien ze toch iets moest zeggen. En ze had ook werkelijk een test morgen..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 27, 2014 17:03:46 GMT
Edward Kenway
Hij keek even naar haar en glimlachte even vriendelijk naar hem.'" nou dat is in ieder geval wel beter, maar je weet het maar nooit.'' Sprak hij vrienelijk en hoorde haar woorden.'' natuurlijk. Zal ik anders even een stukje met e meelopen, dan hoef je niet alleen te lopen en het is vaker gezelliger om met zijn tweeen te lopen dan in je eentje.'' Sprak hij kalmpjes en stak even een hand uit.'' ik ben Edward.'' Stelde hij zich even voor en keek naar haar.'' En morgen zal ik ook naar deze school gaan.'" sprak hij rustig en glimlachte even.'' ja ik zag je uit die schoolpoort komen, dus ik nam aan dat je daarop zat. Misschien kun je me er eens rondleiden? ik ben altijd een zeef als het gaat om nieuwe scholen.'' sprak hij rustig aan en keek naar haar, terwijl hij kort even zijn blonde staartje naar achteren sloeg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 27, 2014 17:13:41 GMT
Allison Hofman
Ze keek hem aan en glimlachte weer even vriendelijk. Hij zei wat over meelopen en ze twijfelde wel even. Ze liep wel liever even alleen, maar voor nu maakte dat niet echt uit voor haar, ze had niets om over na te denken dus. Ze knikte. "Natuurlijk, dat sla ik zeker niet af." Glimlachte ze nu ook vriendelijk en schudde zijn hand nu even rustig toen hij zich voorstelde. "ik ben Allison." Sprak ze rustig tegen hem. Hij vertelde dat hij morgen ook op deze school kwam te zitten en glimlachte weer even. "Ja, ik zit hier ook gewoon op school, anders zou ik inderdaad niet uit de schoolpoort komen zetten." Zei ze met een zacht lachje. Maar ik zal je morgen wel even rondleiden, geen probleem." Sprak ze nu ook vriendelijk.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 27, 2014 17:27:59 GMT
Edward kenway
Hij knikte even, en begon alvast een beetje te lopen, en keek kort naar de grond, maar toen weernaar haar.'' aangenaam Allison.'' Sprak hij nog even en luisterde even verder.'" Dat zou zeker fijn zijn, ik ben nogal klunzig als het nieuwe scholen betreft.'' Sprak hij rustig en keek haar even aan met zijn blauwe ogen, iets wa doordringend, hij had zijn nieuwe slachtoffer gevonden, zoals het nu leek. Maar hij zou nog even wat verder moeten kijken waarschijnlijk, want dit was enkel de eerste indruk. Maar die was al goed.Het was momenteel ook mooi weer, en hij liep eigenlijk ook alleen in een spijkerbroek rond, en zijn bovenkant gewoon bloot, waardoor al zijn Tatoeages meer dan goed zichtbaar waren, maar he, het was mooi weer, dus wat kon het schelen?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 27, 2014 17:35:11 GMT
Allison Hofman
Ze glimlachte weer even op zijn woorden dat hij nogal klunzig was met nieuwe scholen en begon rustig verder te lopen richting huis. "Ik woon hier nog zo'n anderhalve kilometer vandaan." Sprak ze nu ook gewoon rustig, dat hij ongeveer wist hoelang ze nog moesten stappen. Maar voor die afstand ga ik niet met de fiets. Ik vind stappen zelf ook veel leuker als fietsen eigenlijk." Ze haalde haar schouders op en bleef rustig verder lopen. Ze keek vanuit haar ooghoek toch even naar zijn lichaam aangezien hij geen shirt aan had. Het mocht er wel wezen, hij had geen verkeerd lichaam. Al was ze een beetje benieuwd naar die tatoeages van hem eigenlijk. Ze moesten toch wel iets betekenen. Ze vroeg er echter niet achter, dat vond ze ongepast voor een eerste ontmoeting. Zelf liep ze ook in een lichte witte jurk met daaronder een zwarte legging en open schoenen. En dan had ze nog een vest over haar schouders hangen moest het een beetje frisjes worden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 27, 2014 20:51:26 GMT
Edward Kenway
Hij knikte eveb voor een moment op dat ze nog anderhalve kilometer te gaan hadden.'' ik vind het prima hoor, ik ben ex marinier.'' Sprak hij rustig.'" Echter maar 2 jaar bij mogen zitten, toen brak ik mijn been, en werd ik uit dienst geplaatst.'' sprak hij rustig, en ergens was het ook eerlijk, maar was hij er zelf nu uitgestapt, omdat hij voor zijn vader meisjes moest gaan scharrelen.'" vandaar dat ik nu ook weer naar school ga, ik moet toch nog iets doen met mijn leven.'' Sprak hij en lachte even voor een momebt eb keek naar haar.''Mag ik trouwens zeggen dat je een ontzettend leuk jurkje aan hebt?'' sprak hij vrij enthousiast, zodat het niet op flirten leek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 27, 2014 21:15:44 GMT
Allison Hofman
Ze luisterde rustig naar hem en was ook geïnteresseerd in wat hij vertelde. "Moet vast zwaar geweest zijn. Bij de marine zelf dan." Sprak ze nu ook rustig tegen hem. "Mijn vader heeft daarbij gezeten en zei dat het een zwaar werk was." Sprak ze ter uitleg en streek even haar haren goed over haar schouder heen. Ze luisterde rustig verder en knikte. "Dat begrijp ik." Zei ze met een glimlach en wreef even over haar armen. Hij deed een opmerking over haar jurk waardoor ze weer glimlachte. "Dank je. Ik heb hem vorige week gekocht." Sprak ze rustig en bekeek haar jurk zelf ook even en straalde een klein beetje. Het had haar werkelijk niet kunnen schelen als hij zou flirten, dan deed hij maar. Van knappe jongens kon ze het wel accepteren, maar van echte nerds hoefde ze het ook niet natuurlijk. Maar nu hij het zo enthousiast zei had ze ook niet eens aan flirten gedacht.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 27, 2014 21:49:36 GMT
Edward Kenway
Hij knikte even op het feit dat het zwaar was.'' ja het was zeker zwaar, maar ik had altijd al een droom om op de zeeën te varen en mijn vader land te helpen. En raad eens, ik werd gestationeerd op een onderzeeër.'' sprak hij en lachte even voor een moment terwijl hij verder naar haar luisterde. Hij knikte even voor een moment en glimlachte zelf ook een beetje zwakjes.'' Wil je anders vanavond even wat drinken? in een cafeetje?'' vroeg hij nu ook.'' Zoek er niet teveel achter, je bent een aardige meid, en ik wil wel eens wat vaker afspreken. Lijkt me gezellig.'' Sprak hij rustig en keek haar aan, afwachtend wat ze hier van zou gaan zeggen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 28, 2014 6:08:50 GMT
Allison Hofman
Ze bleef rustig luisteren naar hem en liep rustig verder richting haar huis. Ze lachte zachtjes. "Niet op de zeeën dan maar in de zeeën." Zei ze met een glimlachte. Ze hoorde zijn vraag over het drinken en dat ze er niet te veel achter moest zoeken. "Ik weet nog niet, ik heb echt een moeilijk vak te studeren vanavond en ik weet niet of het dan helpt dat ik erna ergens wat ga drinken. Anders graag hoor, maar nu even niet." Sprak ze nu ook gewoon eerlijk en keek hem aan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 28, 2014 10:08:38 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar haar en lachte even kort.'' Jup, helaas wel, geen water gezien, of nou ja van de oppervlakte bijna, alleen maar heel veel vissen.'' Sprak hij en lachte even voor een moment en keek naar haar toen hij een antwoord kreeg op het drankje, en hij knikte even.'' Prima hoor.'' Sprak hij rustig en voelde zijn telefoon afgaan, en keek even naar het nummer wat op de display stond. Zijn vader, die wachtte maar even. Hij drukte hem weer weg, en deed de telefoon weer weg.'' Mijn ouders. Die wachten maar even. Ik ben nu met iemand aan het wandelen, zou een beetje onbeschoft zijn als ik nu g bellen.'' sprak hij rustig en glimlachte even vriendelijk.'' maar misschien kunnen we dan later deze week eens iets gaan doen?'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Kun je vanavond mooi studeren, en dan ga ik mezelf even mentaal voorbereiden op school.'" Sprak hij rustig en streek zijn blonde pluk even naar achteren, en haalde het staartje even los, en deed de pluk er even bij in. Niet dat het veel nut had, 2 seconden later lag de pluk er al weer uit.
|
|